Bokning av Tavlebordsvallen

Tavlebordsvallens olika planer och föreningslokalen Knatt är bokningsbara.

• 11-mot-11-planerna kan bokas som hel-, halv- eller kvartsplan.
  • 7-mot-7-planen kan bokas som hel- eller halvplan.
  • Föreningslokalen Knatt kan endast bokas i sin helhet.

Bokningssystem

Föreningen använder sig av ett bokningssystem och för att kunna boka krävs att bokaren registrerar ett kostnadsfritt konto i tjänsten Supersaas. Ett användarkonto kan skapas genom skicka ett mail till med uppgifterna: för- och efternamn, mailadress, mobilnummer, förening och lag. En administratör kommer då skapa ett konto så att bokning blir möjlig.
För den som redan har ett konto väljer man i menyn ovan vad man vill boka och väljer motsvarande bokningssystem, ex.vis ”Bokning Gräs A” och klickar där.

Observera! För samtliga bokningar begärs kontaktuppgifter in i fält som är obligatoriska att fylla i. Denna information, ex.vis namn och telefonnummer till den som bokat, kommer att synas i bokningssystemet.  Syftet är att det skall vara enkelt att ha en bra dialog med andra lag som tränar parallellt.
Genom att registrera ett konto godkänner användare att Gilleby IF får tillåtelse att publicera lämnade personuppgifter i bokningssystemet.

Varje plandel och lokal har sin egen bokningssida med en egen kalender. På resp. bokningssida finns en integrerad del i denna hemsida där en snabb-bokning kan göras. För att se sina tidigare bokningar och göra mer omfattande val, så behöver man använda länken för att komma direkt till bokningsystemet.

Användare som gjort en bokning kan själv ändra, uppdatera och ta bort bokning av fotbollsplan fram till 18 timmar före aktivitetens start. För Knatt gäller att ändring eller avbokning skall ske minst 36 timmar före.

Bokningar av planer kan göras utan att bokning bekräftas av administratör. Bokning av föreningslokalen Knatt kräver dock att administratör godkänner bokningen, vilket innebär att bokning inte är accepterad innan administratör bekräftat den.

Indelning av planer och lokaler

Nedan visas indelningen av planer och lokaler. Denna orientering används för att välja rätt del att boka i bokningssystemet.

booking_Ortofoto_w1600xh1200px