Du visar för närvarande Jubileumsfest 18/11

Jubileumsfest 18/11

Gilleby IF grundades 1943 vilket innebär att föreningen iår fyller 80 år. Detta skall firas med pompa och ståt vid en jubileumsfest den 18 november kl 18.00 på Stala Bygdegård. Under kvällen kommer det bl.a. att ske prisutdelningar inom Gilleby IF och Henån/Gilleby IF samt även Orust FC.

I kuvertavgiften 350 kr/person ingår live-band, två-rätters middag (buffé och dessert) och alkoholfri dryck till maten och kaffe till desserten. Ev. önskemål av alkoholhaltig dryck ordnas på egen hand/medtages.

Anmälan sker genom att Swisha 350 kr/person till föreningens swish-nummer 123 377 3553 (helst), eller genom inbetalning till bankgiro 788-8910. Märk betalning med ”Jubileumsfest” och namn på personerna som anmälan avser. Vid betalning vid bankgiro kan anmälan kompletteras med ett mail till med information om vilka personer anmälan avser. Anmälan önskar vi så snart som möjligt, men senast 10/11.